نماد

این سایت نماد تمام خواسته های یک فرد است ، از دیروز تا فردا . . .

نماد

این سایت نماد تمام خواسته های یک فرد است ، از دیروز تا فردا . . .

در این سایت می توان اطلاعات علمی ، داستان های خاص ، اشعار زیبا و هر چیز دیگری را جای داد
کسی از کسی متنفر نیست و کسی برای کسی نمیمیرد ، هر کس آنطور که هست خود را نمایان خواهد کرد و نماد خود را خواهد برافراشت .

مهندس صنایع

يكشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۵۵ ب.ظ
مهندس صنایع !
یه روز 6 تا مهندس صنایع با 6 تا مهندس شیمی با قطار میرن مسافرت. توی راهروی قطار یکی از مهندسهای شیمی یکی از مهندسهای صنایع رو می بینه و میگه " ما بالاخره نفهمیدیم شما چیکاره هستید؟" . مهندس صنایع میگه "ما کارهای زیادی بلدیم. ما یک قانون به اسم بهینه سازی داریم که میگه از حداقل منابع باید بیشترین استفاده را نمود. مثلاً ما الان 6 تایی با یک بلیط وارد شدیم" . مهندس شیمی میگه "چه جوری؟" . مهندس صنایع ...میگه "هنگامی که مسئول قطار اومد 6 تایی رفتیم تو دستشویی و وقتی در زد، یه بلیط از زیر در دستشویی دادیم". موقع برگشت از سفر مهندس شیمی به مهندس صنایع میگه "آقا این مهندسی صنایع خیلی آسونه. این دفعه ما هم یک بلیط دادیم". مهندس صنایع میگه" ما یک قانون دیگه به اسم بهبود مستمر هم داریم. ما این دفعه اصلاً بلیط ندادیم". مهندس شیمی میگه "چه جوری؟" مهندس صنایع میگه "می دونی اون موقع که 6 تایی رفته بودین توی دستشویی و بلیط رو از زیر در دادین، کی در دستشویی رو زده بود!!!!؟
به افتخار همه مهندسای صنایع
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۷
پرستو امیری مصور

نظرات  (۱)

خیلی ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی